Intrebari Frecvente

Home / Intrebari Frecvente
+Ce inseamna gazduire web hosting ?
R: Serviciul de gazduire web hosting permite tuturor persoanelor sa aiba un site web accesibil pe Internet. Firmele care ofera astfel de servicii pun la dispozitie clientilor resursele tehnice partajate sau dedicate ale unui server cu acces la internet pentru ca site-ul clientului sa poata fi accesat de oriunde din lume.
+Ce este un nume de domeniu ?
R: Un nume de domeniu este un nume care identifica o adresa IP alocata domeniului tau de catre providerul de gazduire. Numele unui domeniu trebuie sa fie unic, doua domenii cu exact acelasi nume nu pot fi inregistrate decat cu extensie diferita. Numele ales poate avea maxim 63 caractere, insa va recomandam sa un nume cat mai scurt, pentru a fi usor de retinut.
+Unde gasesc datele de acces la interfata cPanel a contului de gazduire ?
R: Odata ce ati achitat factura proforma, vi se transmite un email automat cu toate datele necesare pentru accesarea contului dvs. de gazduire. Subiectul email-ului este "Informatii Cont Nou". In cazul in care nu gasiti acest email in inbox, verificati si in folderul spam (exista posibilitatea sa ajunga acolo).
+ Ce nameservere trebuie sa setez pentru domeniul meu?
R: In email-ul pe care il primiti cu informatiile contului dvs. de gazduire la BrainHost, gasiti si nameserverele pe care trebuie sa le puneti domeniului dvs.
+ Pe cati ani pot inregistra un domeniu .ro?
R: Domeniile .ro se pot inregistra pe o perioada initiala de 5 ani. ROTLD va percepe taxa de mentenanta anuala dupa primii 5 ani.
+ In cat timp de la achizitionarea unui pachet imi pot folosi contul de gazduire?
R: Daca faceti plata online prin MobilPay sau paypal, contul dvs. va fi activat automat in cateva minute. Daca faceti plata prin transfer bancar, trebuie sa ne trimiteti o dovada a platii pe adresa sales@brainhost.eu pentru a fi adaugata in sistem. Odata ce plata este adaugata in sistemul nostru, contul dvs. este activat pe loc.
+ Pot sa imi maresc spatiul daca am nevoie?
R: Optiunea de a adauga doar spatiu suplimentar este valabila doar pentru conturile Platinum (Personal sau Corporate), insa aveti optiunea de upgrade cont.
+ Administrati propriul datacenter?
R: Da. BrainHost este brand-ul pentru servicii de gazduire al companiei OPTICNET SERV SRL. OPTICNET este in primul rand ISP (Internet Service Provider) si dispune de 2 datacentere proprii echipate la standarde europene.
+ Ce se intampla daca site-ul meu depaseste resursele alocate (spatiu pe disc sau trafic de date)?
R: Nu aveti cum sa depasiti traficul de date pentru ca toate pachetele de la BrainHost dispun de trafic nelimitat. In cazul spatiului, primiti mai multe notificari inainte ca spatiul sa fie depasit, astfel puteti evita problemele ce pot aparea cu ocuparea totala a spatiului alocat contului dvs.
+ Ce modalitati de plata oferiti?
R: Oferim 3 modalitati de plata: online cu cardul prin Mobilpay sau paypal si transfer bancar.
+ Am o problema si am nevoie de support, ce fac?
R: Puteti intra in portalul de clienti BrainHost, va autentificati cu emailul si parola dvs. si puneti un tichet de support accesand meniul "Deschide Ticket". In afara de sistemul de ticketing mai oferim support si prin intermediul email-ului si telefon.
+ Ce program aveti pentru support?
R: Programul de support este 24/7 indiferent de mediul prin care il cereti. Timpul de raspuns poate varia de la 5 minute si pana la 1-2 ore in functie de gravitatea problemei pe care o aveti.

Blogger Brain

Comanda pachetul
Blogger Brain!

doar 0.67€ /luna

PACHET DESTINAT PERSOANELOR FIZICE NUMAI PENTRU GAZDUIREA UNUI BLOG PERSONAL
si beneficiezi de IP dedicat.
Comanda Acum

Premium Web Security

Securitate pentru site-ul tau
  • Beneficiezi de un numar nelimitat de interventii timp de 1 an.
  • Scanare infectii (Malware, php shell, DOS scripts, Phishing scripts, etc)
  • Update platforma, module, pluginuri
  • Audit de securitate pentru platforme, module, pluginurile si componentele instalate
  • Furnizare backup (pentru clientii Brainhost)